Kredyty z perspektywy klienta

Produkty bankowe, jeśli chodzi o propozycje kredytowe podlegają stałym modyfikacjom. Duża konkurencja na rynku wymusza na bankowcach ciągłe zmiany, by przyciągnąć, jak największą liczbę klientów. Zmianie ulegają nie tylko elementy oferty kredytowej, jak oprocentowanie czy liczba opłat dodatkowych, lecz również sposoby dystrybucji produktów bankowych oraz, jakość świadczonych usług. Do instytucji bankowej powróci przecież tylko taki klient, który będzie zadowolony z poprzedniego przebiegu transakcji. Jeżeli wzbudzimy w kredytobiorcy uczucie podejrzenia, że padł on ofiarą machinacji bankowych, wówczas szanse na to, że powróci jest minimalna. Z perspektywy osoby fizycznej czy prowadzącej działalność gospodarczą, które chcą zaciągnąć zobowiązanie kredytowe najważniejszymi elementami umowy kredytowej są rzecz jasna wysokość oprocentowania, prowizji, łączna suma opłat dodatkowych, czy sposób obliczania zdolności kredytowej i potrzebne zabezpieczenie materialne takiej umowy. Klient ma dzisiaj bardzo duży i zróżnicowany wybór ofert kredytowych. Na rynku bankowym działa kilkadziesiąt instytucji bankowych, z których można znaleźć bardzo tanie kredyty mieszkaniowe, czy inwestycyjne. Klientów banków wspierają również doradcy kredytowi, pomagający wybrać zdezorientowanym osobom najkorzystniejsze rozwiązania. Z punktu widzenia klienta kredyt powinien być przede wszystkim nisko oprocentowany, lecz w rzeczywistości nie jest to decydujący czynnik.

Hej! Mam na imię Monika i od wielu lat pracuję jako doradca finansowy. Dlatego świadoma jestem tego, iż wielu z Was mogę pomóc z Waszymi problemami. Będę dzieliła się tu z Wami moimi spostrzeżeniami ze świata biznesu.
error: Content is protected !!